يا أهلنا في غزة .. نحن معكم

Friday, October 12, 2007

رمضان..مع السلامة






رمضان


مع السلامة



بفتكر أول محطيت البانر ده



مع السلامة



وانا معرفش اذا كنا هنتقابل تانى ولا لأ




مع السلامة




يا ضيف عزيز لا نحسن استقباله






مع السلامة

وانا احاول ان احتفظ ببعض الأمل فى أشياء قادمة

بعض الأمل فى نفسى



مع السلامة

وانا افكر هل ما تغير

ولو قليل

يمكننى ان احافظ عليه

وهل ما لم استطع تغييره في ايامك

يمكننى ان اغيره بعدك

مع السلامة

وأتمنى أن نلتقى

ان كان فى ذلك خيرا

مع السلامة

وان كنت حقاً سأفتقدك


12 comments:

mohamed said...

كنت بفكر في الحكاية دي

هل هيجي رمضان الجاي وانا موجود

ولا دا اخر رمضان ليا؟؟

بوست جميل

كل سنة وانتي طيبة

فلسطينية الهوى said...

نفسي أقوله إلى اللقاء


بس حاسة أنه وداعا


مؤثر جدا

داليا عز said...


أخى الفاضل : صاحب المدونة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بصفتك مدون عربى ؛ أعوك للمشاركة برأيك فى فكرة انشاء اتحاد للمدونين العرب على هذا الرابط


http://bent-elneel.blogspot.com/2007/10/blog-post_10.html


وأنت أيضا أخى زائر هذه المدونة مدعو للإدلاء برأيك فى المشروع

خطوة جديدة لعالم التدوين العربى

لا تتركنا نتخذها بدونك

شارك معنا برأيك

الإقتراح مقدم من قبل : داليا عز صاحبة مدونة : بنت النيل .. على هذا الرابط


مع تحياتى داليا عز

فنان من الأخوان said...

قبل رمضان بيومين حكي لي واحد من اخواني أنه ركب ميكروباص وفجأة و قبل وا ينزل الراجل اللي كان قاعد امامه راسه رجعت ورا ومات و اول يوم رمضان وبعد التراويح والد اخ لي في الكلية مات الفرق بينهم يومين بس واحد في رمضان والتاني ملحقش رمضان
ربنا يتقبل منا رمضان السة دي و يبلغنا رمضانات قادمة لعلنا نحسن استقبلها
لا اعتقد ان ما فات في رضان يمكن استدراكه فيما بعده لان ببساطة رمضان بيكون خلص
عملين زي واحد سقط في مادة و متحانها السنة اللي بعديها لو جاب 100%بيكتبله 50% ربنا يتقبل منا و يجبر كسرنا
وكل عام وانتم بخير

Anonymous said...

الله يتقبل منا ومنكم صالح الأعمال
وكل عام وانتي بخير

Unknown said...

اللهم اعده علينا اعواما كثيرة
كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم

خالد - كلام من القلب said...

كل عام وانتم بخير
ان ايام الله تبارك وتعالى كلها هكذا
العمر كله يمر كلمح البصر
سوف اذكركم فى الغد القريب
اننا لابد ان نستعد لرمضان
فكما كنا نحاول ان نغتم رمضان فلابد ان نحاول ونبذل قصارى جهدنا فى ان نغتنم عمرنا كله .
وجزاكم الله خير على البوست الجميل ده
وكل عام وانتم بخير وعيد سعيد على الجميع ان شاء الله

احمد الجيزاوى said...

كل عام وانتى بخير
وعيد سعيد عليك وعلي الاسره جميعا
وربنا يجعلك من المقبولين في رمضان ومن الذين أعتقوا في هذا الشهر العظيم
احمد الجيزاوى

Coca said...

كل سنه وانتي طيبه وبخير
رمضان من احلي شهور السنه بالنسبه ليا ومش عارفه هو بيعدي بسرعه ولا انا بس بحس بكدا بس هو شهر قريب قوي للقلبي
ثانيا بقي يا ستي انتي كنتي متررده تعلقي ليه عندنل في البلوج
علشان يعني منطالبكيش ب العديه والكحك
اديني بطالب برضو

اسماء العريــان said...

عندك حق والله يا سمسم

بوست جميل

ــــ

وانا اعلن من هذا الوقت بدا استقبال العيديات ومننتظراها طبعا منك يا سمسم

انتى اولهم ولازم العيدية تكون على قد مقامك

الـفجـريـــة said...

جزاكم الله خيرا على تعليقاتكم

فى اتفاق عام على الحزن لفراق رمضان
لكن ربنا يتقبل مننا
فتبقى فرحة
ويعيننا على الاستمرار لمن اجتهد والمغفرة لمن قصر


وكل عام وأنتم بخير

وعيد سعيييييييد


دعواتكم

جهاد خالد said...

كل عام وأنت من الله قريبة

لكِ شوق